torsdag 27 maj 2010

Rep inför 19/6

Igår var, ljuger jag om jag säger tredje repet ? Bra gick det iaf och det var härligt att även ha drummerboy på plats. Jag har tränat rösten enligt tips från Sibel , och mamma vilken skillnad ! Jag har också hittat rätt 'känsla' för varje låt, så nu går det riktigt bra ! Det kanske låter konstigt det där med känsla, men jag tycker att det gör enormt stor skillnad på sången.

Nog om det .

Lilla e sussar i sin säng , som hon för övrigt gjort hela natten. Inte ofta hon gör det minsann, så det är blandade glädje med saknad som knuffas i hjärtat.





Frippade mig häromdagen




Lite kortare, lite sommrigare

Fullt upp hela veckan och likaså idag . Gratta Filippa, sen kommer älsk-magni och är barnvakt åt lillan en stund när jag drar till gymmet, sen äre jobb för hela slanten !

Undrar. Hur kan man trivas så dåligt i ett sällskap, men samtidigt så bra? Hur kan man stå ut med att känna sig missförstod och nertryckt i skorna, och ändå tycka att det är bland det bästa som finns ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar